lauantai 14. maaliskuuta 2015

Paljon kuulumisia ja ratsastusmateriaalia!




Moikka taas pitkästä aikaa! Vihdoin ja viimein pääsin taas kirjoittelemaan teille juttuja täältä Billnäsistä. Pitkän aikaa olen odottanut sopivaa hetkeä, että olen saanut kaikki materiaalit kasaan kuluneilta päiviltä. Paljon on kerennyt tapahtumaan, joten viimeistään nyt on aika palata kertomaan, mitä olenkaan täällä touhuillut. Mulla on tekeillä muutamia extrajuttuja, mutta julkaisen ne sitten kun ne ovat valmiita :)

Tästä alaspäin kaikki kuvat on Nikestä, kunnes toisin mainitaan. 

Kiitos taas kaikille ihanille, ketkä ovat kuvanneet tuntejani :)<3
Olen päässyt maastoilemaan muutamia kertoja nyt parin viikon sisällä. On ollut niin käynti-maastoja kuin vähän reippaampia maastoja. Olen myös vetänyt yhden maastolenkin, jotsin Riikka huuteli kyllä ohjeita mihin piti mennä ja missä askellajissa :D Leo tuli kanssa takaisin Riilahdesta ja sillä olen ratsastanut lähes päivittäin. Se on vaan niin mahtava, sen kanssa menee aina kivasti. 


Perus tallihommien lisäksi olen pitänyt pari mini-tuntia. Ne eivät kuitenkaan ole menneet mitenkään parhaiten päin, sillä tiedän pystyväni parempaankin. Uudet hevoset ja uudet ratsastajat taitavat kuitenkin vähän jännittää minua, niin ei ole yhtä luontevaa tuntien pitäminen täällä kuin Tokkolassa. 

Tänään olin Sofian ja Riikan mukana Lohjalla estekisoissa auttelemassa heitä. Siellä menikin mukavasti lähes koko päivä ja oli kiva olla kisoissa pitkästä aikaa ilman kiirettä ja turhaa stressiä! Radatkin sujuivat melko mukavasti ja Riikka nappasi oman hevosensa kanssa yhden ruusukkeen matkaan :) 



Sitten päästäänkin asiaan, eli ratsastustunteihin. Kolmelta ratsastustunnilta minulta löytyy materiaalia, mutta niiden lisäksi olin vielä yhdellä koulutunnilla Nikellä tuossa pari päivää sitten. Viimeviikon tiistaina olin Jessican estetunnilla ja sain siihen Papin. Papista on tuo yksi kuva ja videoklippejä tunnin alusta. Papi oli loppua kohden melko kiva, kunhan laukkaan sai hieman energiaa. Aadalla olin koulutunnilla ja alku- ja loppuverryttelyissä se oli tosi kiva! Varsinkin laukassa sain siihen tosi kivan tuntuman lopulta, varsinainen tehtävä ei kuitenkaan sujunut kovinkaan hyvin. 

Papi

Nikellä olin nyt keskiviikkona estetunnilla ja sain siihen hyvän tuntuman Jessican ohjeiden avulla. Alussa Nikke oli todella hidas pohkeelle ja teki puomeillekin isoja hyppyjä. Kun sain laukan kuntoon, kaikki loppu sujuikin melkein itsestään. Hypyt tulivat ehkä turhan lähelle, mutta siitä huolimatta Nikke hyppäsi hienosti ja mulle jäi tosi kiva fiilis tunnista :)

Tästä alaspäin loput kuvat Aadasta.


Huomenna on tämän viikon viimeinen työpäivä ja sen jälkeen starttaa tältä osin viimeinen viikkoni täällä Billnäsissä. Ihan liian nopeasti mennyt tämä aika..! Apua. Reilu kahden viikon päästä minun pitäisi olla jo Saksassa. Yritän tulla kirjoittelemaan jokin päivä teille tästä Saksan reissun etenemisestä. Nyt kuitenkin lopetetaan tämä postaus tähän ja palaillaan myöhemmin!


4 kommenttia: