keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Vanhojen muisteluja

 Yksi ensimmäisistä tekemistäni videoista. Ja sen on kyllä näköinenkin. Videossa esiintyy minun kaverini poni, jolla ratsastin ja kilpailin. Meillä oli aina hauskaa ja ikävä jäi Raikulia, kun se myytiin takaisin kasvattajalleen 21.11.2010. Tämä video oli ns. muistovideo sille. Ihana poni ♥

Osallistuin tällä videolla yhden youtube-käyttäjän videokilpailuun. Voittoa ei kyllä tullut tälläisellä sotkulla :D Miten olen voinut olla joskus näin surkea, vaikka en minä vieläkään hyvä ole. Tässä on klippejä Tokkolan yhdestä hevosesta, Epusta. Osallistuin sillä vuonna 2011 yhtiin estekilpailuihin ja yhtiin koulukilpailuihin. Molemmista kilpailuista napattiin ruusuke mukaan!

Sekalainen video tuolloin, kun olin saanut hurjat 34 tilaajaa kanavalleni.. :D Videossa esiintyy monia monia hevosia ja poneja, joiden kanssa olen päässyt tekemisiin! Harmittaa kamalasti, kun minulla ei enää ole näitä kaikkia materiaaleja.. Olisi kiva päästä katselemaan vanhoja videoita enemmänkin!

Vuokraponi Lonista lyhyt video. Kauaa en valitettavasti pystynyt vuokraamaan, kun oli kuitenkin matkaa sen verran, että sinne oli vaikea päästä. :/ Loni oli kyllä kiva poni, vaikka en tuolloin sillä oikeastaan osannut ratsastaa.

Helkan ja  minun puolivuotis-video. Tämä onkin noussut top3 suosituimpiin minun videoistani. Tykkään itsekin tästä videosta ja on kiva palata katselemaan tätä videota aina uudestaan, ja uudestaan. Voi pientä ponia ♥

Vuoden 2013 tammikuussa minulle tuli ylläpitoon 4-vuotias russiruuna. Tässä video ensimmäisestä kuukaudesta. Valitettavasti se ei olutkaan minulle sopiva ja päädyin  palauttamaan sen omistajalleen, josta se lähti parempaan paikkaan opettelemaan ratsun hommia. Nyt siitä on tullut oikein hieno, kun olen lukenut blogia, missä Ossi seikkailee :)

Hemmo.. ♥ Maailman paras poni. Hemmo myytiin Tokkolasta syksyllä 2011 ja vieläkin on päivittäin ikävä ponia! Hemmon kanssa koin elämäni parhaimmat päivät ja lämmöllä muistelen yhteisiä hetkiämme, niin hyviä, kuin huonompiakin </3 Tykkään tästä videosta audion takia, ihanat sanat!

Viimeisenä video Minnistä. Tämä video on tehty silloin, kun Minni muutti Tokkolasta pois. Tästäkin on jo 1,5 vuotta aikaa. Kamalan nopeasti aika on mennyt. Minnin kanssa ei ollut helppoa, ei ikinä. Ongelmia oli paljon. Silti tässä ponissa oli sitä jotain, mitä minulla on vieläkin ikävä.


Mikä oli teidän lempparinne näistä videoista?

2 kommenttia: