perjantai 12. joulukuuta 2014

Tavoitteet 2015

Kirjoitin vuosi sitten blogiini näin: "Tavotteita vuodelle 2014 en uskalla hirveästi antaa, sillä ensivuonna on todennäköisesti tulossa isoja muutoksia.. Sen uskallan kuitenkin sanoa, että haluan ratsastaa ja kilpailla paljon, kehittyä ratsastajana ja muutenkin hevosten kanssa."

Isoja muutoksia ei vielä tänä vuonna tullut, mutta ne ehkä tulevat ensivuonna, kun koulu siirtyy kokonaan Jokimaalle. Nyt meidän luokka on Asikkalassa, koska meillä on vain lukuaineita, mutta ensivuonna kaikkien hevosten ja hevosalan opiskelijoiden tulisi olla Jokimaalla. Tästä seuraa kysymys, millä ihmeellä minä sinne kuljen? Asikkalassa on Lahden ainut asuntola, mutta en tiedä kuinka hyvin pääsen sieltä kulkemaan busseilla. Tätäkin asiaa pitäisi alkaa selvittelemään. Jos matkat menevät liian solmuisiksi en siihen jaksa ryhtyä, jolloin minun pitää hommata Lahdesta oma kämppä. Mutta katsellaan nyt ja mietitään myöhemmin mihin ratkaisuun päädytään.

Ratsastamaan pääsin paljon ja olen kehittynytkin tämän vuoden aikana todella paljon! Siitä saan kiittää opettavaisia poneja ja hevosia sekä mahtavia opettajia. Kilpailut jäivät harmillisesti todella vähäisiksi, mutta se johtui ajan sekä hevosen puutteesta. Muutamat hyvän mielen kilpailut pääsin kisaamaan, mutta olisi ollut kivempi kilpailla enemmänkin! Näin olleen tavoitteet "kehitys ratsastajana ja muutenkin hevosten kanssa" onnistui.

Millaisia tavotteita minulla on vuodelle 2015? Minun suurin tavoite on jatkaa kehitystä ratsastajana. Mitään sen suurempia tavotteita minulla ei ole. Tietysti se edellisessä postauksessa mainitsemani ulkomaan työharjoittelu on yksi tavoite, johon tähtään. Siinä samalla voisin parantaa kielitaitoani. Koulussa jatkan panostusta ja teen tehtävät hyvin. Yritän päästä ratsastamaan mahdollisimman paljon erilaisilla hevosilla ja niitä kilpailuja olisi kanssa mukava kierrellä, jos vain mahdollista :) Tämän suurempia tavotteita minulla ei ole, sillä en tiedä vielä yhtään, millainen ensivuosi tulee olemaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti