sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Minni

Tokkolassa 16.7.2006 - 24.6.2013
Hoitoponi 4.8.2011 - 7.5.2013


^Sain Minnin yhdeltä entiseltä hoitajalta sen varsa-ajoilta kuvia. 
Haluaisitteko nähdä niitä enemmänkin? Eikö olekin söpö poni ♥


Siitä on nyt noin vuosi kun lopetin Minnin hoitamisen ja kun se muutti uuteen kotiin. Tuolloin aika oli todella ristiriitaista, kun en yhtään tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. En oikein tiedä, miten minun pitäisi kuvailla näitä tunteita. Sanat eivät riitä kuvailemaan kuinka kiitollinen olen ponille, kun sain sen kanssa touhuta. Minni oli todella vaikea poni kaikinpuolin. Tuon ponin ulkokuori on hyvin paksu, mutta sisältä se on täyttä kultaa.


Tää poni ei ole mikään pienten lasten unelmaratsu, vaan tämän ponin kanssa joutuu oikeasti kokemaan sen, ettei kaikki ole ruusuilla tanssimista. Mä olen ylpeä Tiffanista, Minnin uudesta omistajasta, kuinka hyvin hän on jaksanut käyttää aikaansa poniin, kuinka hän on tehnyt kaikkensa, että ponilla olisi hyvä olla. Tiffani ei ole luovuttanut, vaikka aina ei menisikään niin hyvin. Lopulta työ on tuottanut tulosta ja niistä on Minnin kanssa tullut mitä mainioin pari toisilleen.

Minä ja Minni Joulukuussa 2013
Huomaa et olin iloinen, kun näki pitkästä aikaa ponin ♥



Mä oon tällä hetkellä todella onnellinen Minnin puolesta. Se on päässyt hyvään kotiin, jossa Tiffani on yhdessä hänen valmentajien kanssa tehnyt Minnistä mallikelpoisen ponin. Ne on kokeillut Minnille uusia kuolaimia ja nyt ne on tainnut löytää sille hyvän kuolaimen. Minni sai sopivankokoisen satulan. Se on viihtynyt hyvin vähän pienemmällä tallilla. Ponilla on ihan uusi työskentelymotivaatio työntekoon, se kuuntelee ja kulkee eteenpäin. Esteillä poni on ihan liekeissä ja siitä se tykkää paljon! Minni on aloittanut myös kilpailemisen tuolla ja poni on tainnut tykätä paljon reissata kilpailuissa, ainankin videoiden perusteella :') Esteillä he ovat kisanneet 80cm parhaillaan ja koulussa heC. Uittaminenkin on uudessa kodissa sujunut hyvin! Parempaa kotia en voisi Minnille kuvitella nyt. Kohta on kesäloma ja pääsee taas näkemään ponia ♥

Tiffani ja Minni - Kevät 2014
Kattokaa ny kui hieno siitä on tullu :')!

Kesä 2013

Kevät 2014

2 kommenttia: