perjantai 27. syyskuuta 2013

ensimmäinen jakso, check !

Koulun penkiltä kirjoittelen, kun kotiin en pääse tänä viikonloppuna.. Oltiin Ilonan kanssa viime sunnunaina Helsingissä fiilistelemässä cheekiä jaahallilla, meno oli ihan huikee ! Odotin ihan erilaista keikkaa, mutta se kyllä ylitti odotukseni täysin ♥ Tämä oli hieno kokemus, enkä kyllä unohda ikinä !


Uusia kuvia mulla ei ole, kun kännykkäni teki tempun terävän eikä se enää käynnisty.. Joten tällä hetkellä mulla on käytössäni vanha nokia, missä ei ole kameraa. Koululla ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Hirveän kylmää ja sateista on ollut koko ajan :( Ensimmäinen jakso on nyt ohi ja maanantaina alkaa toinen jakso. Kokeita meillä on ollut tällä viikolla neljä ja kaikista luultavasti pääsen läpi, ainankin toivottavasti.

Plööh, kohta pitäisi lähteä syömään ja iltapäivällä olisikin mentävä talliin, kun korvaan nyt sunnuntaihin asti ne päivät, mitkä jäivät tekemättä silloin kun olin kipeänä. Täällä on niin masentava ilma, kun taivas on ihan harmaa, tuulee paljon ja sadekuuroja tulee jatkuvasti.. Niin ja yksi päivä satoi ihan kunnon räntää !

Nyt mä kuitenkin voisin lähteä tonne asuntoloille päin hipsimään, vaikka en kyllä yhtään jaksaisi. Ei kukaan haluaisi tulla mun puolesta viikonlopuksi tänne :D Hehe, käytiin eilen Sannin kanssa meillä kotona ajelemassa ja katsomassa tokkolassa heppoja ! Sori sekava postaus, mutta en oikein osannut järjestellä lauseita mitenkään järkevästi. Ei anneta sen haitata, mukavaa viikonloppua teille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti