perjantai 20. syyskuuta 2013

alamäki ylämäessä + pikkuvideo Helkasta !

Matkalla koululle ft Henni


Viime viikko meni taas koulussa. Ihan perus meiningillä meni, mitä nyt olin tosi väsynyt.. Ajotunnilla ajoin uudella tuttavuudella Sannilla, ratsastustunnilla olin vanhalla tuttavuudella Muistolla. Jotenkin mulla ei oikein nämä käytännön tunnitkaan ole tällä viikolla onnistunut yhtään, kun ratsastuksessa Muisto oli vähän tavallista huonompi ja oma keskittyminen oli jossain muualla.. Ajotunnilla ajelin vähän missä sattuu ja kengitystunti meni ihan penkin alle! No, ehkä nämä ovat näitä pieniä vastoinkäymisiä mitä ilman ei voisi tulla onnistumisiakaan.. Toivon mukaan siis ensiviikolla menee paremmin!


Meillä on ensiviikolla kengityksestä näyttö, eli meidän pitää irrottaa kenkä ja lyödä se takaisin hevosen jalkaan. Itseltäni pitäisi kaiken muun onnistua hyvin, mutta se ensimmäisen naulan lyöminen tuntuu melkein mahdottomalta! Noh, toivotaan että sekin onnistuisi sitten.. Meillä on myös hevosenhoidosta, anatomiasta ja englannista kokeet. Englanti ja hevosenhoito menee vielä jotenkuten, mutta anatomia.. Mua ei ole luotu lukemaan niin en oikein tiedä millä tyylillä harjoittelisin kokeeseen.. :/


Tuli näin mieleen, olen ensiviikonlopun taas Asikkalassa, sillä minulla on pari päivää talliviikolta korvaamatta niin hoidan sen silloin alta pois. Voipi siis taas olla, että seuraavan kerran palaillaan vasta parin viikon päästä, ellen pääse koululla koneille kirjoittelemaan.. Yritän kuitenkin huomenna kuvailla jotain tokkolassa, olisiko ehdotuksia?

postissa oli tullut mulle mieluinen kirje, syyslomalla töitä !

Loppuun vielä tänään illalla tekemäni pikkuvideo Helksusta :) Loppu meni pieleen ja youtube leikkasi loppuhäivytykset poies, nii loppuu aika töksähtelevästi. Poni on kuitenkin hieno, ikävä ♥

2 kommenttia: