keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

voiko päivän yli hypätä?

Olisi ehkä tänään pitänyt jäädä sängyn pohjalle nukkumaan, kun tänään ei totisesti ole ollut mun päivä. Ensinnäkin sain tänään kuulla, että Minniä tullaan ensiviikon alusta katsomaan ja jos ostajaehdokkaan mielestä poni on hyvä, niin Minni lähtee samalla reissulla uuteen kotiin. En ehkä voi ikinä tulla tätä käsittämään.. Minni on joka ikinen päivä ollut tokkolassa niinä aikoina, kun minä olen siellä käynyt. Olen saanut nähdä hienon ponin kasvavan, ja nyt on vihdoinkin ponin vuoro lähteä maailmalle. Hirveästi ei ole muuten mitään tapahtunut, mutta tänään taas tulin Helkailemaan.


Lähdin yksin tallille ja tarkoituksena oli mennä ilman satulaa kentällä. Suunnitelmat eivät kuitenkaan pitäneet kovin kauaa, koska Helka oli harvinaisen huono ratsastaa. En saanut siihen mitään tuntumaa ja kaikenlisäksi Helka oli äärimmäisen laiska. Päätin ottaa Helkalta suitset pois ja ohjista tein kaulan ympärille nauhan, jota käytin apuna ohjaamiseen. Näin Helka vähän reipastui ja kulkikin oikein kivasti ja sinne suuntaan mihin pyysinkin.. Kuitenkin Helka teki taas sen mitä on muillekin tehnyt, eli jyräsi lankojen ali kentän toiselle puolelle ja minä jäin langoista kiinni. Eihän siinä mitään, aidat meni rikki ja niitä yritin korjailla parhaani mukaan toisessa kädessä Helkaa pitäen. Suitset takaisin päähän ja lopuksi vielä vähän hömpöttelyä loppuun.. Jäi kyllä harvinaisen p**** maku suuhun ratsastuksista...


Nyt huomenna lähden juhannuksen viettoon Ilonan mökille, joten luultavasti uutta postausta tulossa vasta Maanantaina..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti