keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

hyvän mielen hyppelyt

Hui kun on pitkä aika milloin olen viimeksi postannut! Mä oon kyllä aloittanut miljoona ja yksi postausta, mutta ikinä en ole niitä saanut julkaistuksi, koska ei ole ajankohtaista materiaalia.. Eipä tässä mitään ihmeellisiä ole tapahtunut. Käytiin heti kesäloman ekoina päivinä Ilonan kanssa niiden mökillä ja Tokkolassakin olen jonkun verran hengaillut. Nyt kuitenkin olen taas täällä Kouvolassa, joten videomateriaalia luvassa!

Ennen Helkan ratsastusta kuvailin Jennaa ja Tiiaa lähimaasoissa,
yhdelle hiekkasuoralle oli sen verran pitkä matka että pääsin Jennan ja Fasun  kyydissä sinne. :D

Eilen Jenna hypytti mua Tiian kanssa kentällä. Menin pitkästä aikaa esterteenit ilman satulaa, mikä olikin haastavempaa kuin muistin. Helka oli hyvän tuntuinen alusta asti, eikä huonoja hyppyjä tullut paljoakaan. Meinasin aika montakin kertaa tippua, kun Helka teki äkkinäisiä kännöksiä esteiden jälkeen välillä. Selässä kuitenkin pysyin, mutta yhden kerran putosin pystylle, kun paikka oli huono ja jäin liikaa suuhun kiinni.. Muuten hypyt sujuivat superhyvin ja olen taas supertyytyväinen Helkaan :')


Mentiin sitä samaa rataa, mitä mentiin joskus viime kesällä. Silloin ei kyllä mikään sujunut, mutta nyt meni kyllä tosi hyvin! Ottaen huomioon että oli lämmin ja menin ilman satulaa. Tänään lähdetään ehkä heppoja uittamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti