maanantai 27. toukokuuta 2013

Toinen sija, 77,50%

Eilen oli mun ja Helkan ensimmäiset yhteiset koulukilpailut. Menin ihan vain raviohjelman näin alkuun, katsoo sitten myöhemmin sitä helppo Ceetä, jos vaikka innostun lähtemään uusiin koulukisoihin. Tällä hetkellä kuitenkin nuo esteet taitavat olla se mun ja Helkan juttu, mistä me molemmat tykätään.

© Sirkku Riitala

Mun lähtö oli puolessa välissä ja ratsukoita taisi olla 23(?) kappaletta raviohjelmassa. En lähtenyt radalle mitenkään voitontahtoisena tai muuta vastaavaa. Keskityin vain itse ratsastamaan hyvät tiet ja siirtymät, ja näemmä se kannatti. Helka ei mennyt mitenkään erityisen hyvin rataa ja itsellenikin jäi hieman pettynyt fiilis radasta, koska en saanut ratsastettua Helkaa sellaiseksi, mitä se kotona on ollut ratsastaa. Ajattelin radan menevän huonosti, että oltaisiin viimeisten joukossa.. Kuitenkin kuulutettiin väliaikatulokset ja minä olin siirtynyt johtoon?? Olin ihan ihmeissäni, koska omasta mielestäni radassa ei ollut paljoakaan hyvää.


Jäätiin odottelemaan tuloksia, raviluokan viimeinen ratsukko meni meistä ohi ja jäätiin heille toiseksi. En kyllä sitä yhtään ihmetellyt, nimittäin radalle viimeisenä lähti hienon näköinen vuonis, joka kulki kivasti ja meni hyvät tiet sun muut. Meidät kuulutettiin palkintojenjakoon toisena ja saatiin matkaan sininen ruusuke. Tällä kertaa riitti hyvät tiet ja siirtymät, mutta mitenkäs ensikerralla? Vai tuleeko ensikertaa ollenkaan.



Tilattiin Helkalle uudet estesuitset, koska sen nykyiset ovat ihan liian isot ponille. Nää on  kivat!

2 kommenttia: