maanantai 8. huhtikuuta 2013

Nyt riittää ilman satulaa jumputus

En tykkää aloittaa näitä postauksia, jos mulla on jäänyt parilta päivältä kirjoittamatta. En koskaan keksi, miten mä nämä postaukset aloittaisin. Jos mä tämän postauksen alottaisin suoraan perjantaista.

Perjantaina tein tallilla työt ja päivällä tulin käymään kotona. Menin takaisin tallille vasta viiden jälkeen ja kun kuudelta oli oltava iltatallin valmis, en kerennyt Minniä liikuttamaan. Lauantaina tein myös työt ja olinkin koko päivän aamusta iltaan tallilla ! Ei ollut kuin yksi ratsastustunti, niin lähdin Vinskillä Ilonan mukaan maastoon, kun Ilona meni ajamaan Offea. Vinski oli tosi kiva, vaikka kuumuikin perässä aika paljon, kun ei päässyt menemään reippaamin. Käytiin myös Ollilla ja Minnillä maastossa ja Iidakin lähti Kallella mukaan. Testasin Minnille uudelleen sitä Meijun satulaa, mutta nyt laitoin alle paksun romaanin. Kyllä sillä satulalla pystyy nyt menemään jotenkuten romaanin kanssa, vähän painaa edestä, mutta ei onneksi paljoa ! Minni oli maastossa tosi kiva, mutta tuuli ihan hirveästi, niin tuntui ettei päästy eteenpäin millään. Käytiin illemmalla Ilonan kanssa syömässä kelossa ja teinkin iltatallin vasta kahdeksan jälkeen.


Sunnuntaina(eilen )mun ei pitänyt tehdä töitä, mutta tein sittenkin. Aamutallin jälkeen kävin taas kotona ja illemmalla mentiin vilman kanssa tallille. Otinkin heti Minnin sisälle, kun lähdin taas maastoon. Mä oon sitä Minnin selkää aina kokeillut, kun oon lähtenyt ratsastamaan ja sen jälkeen. On se selkä nykyään jo paljon parempi, mutta vieläkin se ristiselän päältä on jumissa. Käytiin tosiaan maastoilemassa ja 45minuuttia siellä pyörittiin. Tein pienen videon maastoilusta. Ratsastuksen jälkeen hoidin Minnin pois ja tehtiin Vilman kanssa yhdessä iltatalli.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti