perjantai 12. huhtikuuta 2013

ei mun päivä, mut onneks minni oli kiva

tokkolan kenttä tällä hetkellä.

Ois pitäny tänään olla menemättä tallille. Ei mulle sillein mitään tapahtunut, mutta aamulla esimerkiksi tallille mentäessä avasin tallin oven ja Ripa pällisteli ovelta minua. Joku oli jättänyt illalla karsinan oven auki ja Ripa oli sieltä sitten jossakin vaiheessa livistänyt ulos. Toiseksi mulla meni älyttömän kauan aikaa, kun ei ollut heinäpaaleja avattu ja puukkoa en löytänyt mistään.. Lopulta löysin sakset ja niillä aukaisin paalin, että sain hevosille aamuheinät :D Karsinoitten siivoamisessa mulla ei onneksi mennyt kauaa ja kotiin pääsin jo takaisin vähän yhdeksän jälkeen.

munkki ja tomi

Neljän aikaan lähdin takaisin tallille ja sovittiin Ilonan kanssa, että lähdetään maastoon. En päässyt kotoa kauaksi, kun vedin jo pyörän kanssa lipat mäkeen.. Täräytin mun pään ihan täysiä jäiseen maahan ja loppupäivän mulla on päätä särkenyt. Onneksi ei sen enempää sattunut ja jatkoin matkaani tallille !

vähän jäässä

Lähdettiin heti Minnillä ja Vinskillä maastoon, minä ilman satulaa Minnillä. Käytiin pitkästä aikaan vähän pidemmällä ja matkaa meillä vierähtikin yli tunti. Pääosin käveltiin, koska metsästä eivät tiet olleet missään kehuttavassa kunnossa.. Muutaman lyhyen ravi ja laukkapätkän pystyttiin ottamaan. Minni oli aika tavallinen maastossa niinkuin se yleensä on. Oli innoissaan, muttä pysyi kuitenkin jotenkuten laukassa hanskassa. Vinskillä sen sijaan oli vähän enemmänkin kivaa :'D Sulais nyt kunnolla metsästäkin tiet, niin pääsis kunnolla maastoilemaan ! Tallilla me vielä purettiin ponit ja hoidettiin pois. Kello oli kuusi, kun tultiin tallille niin aloinkin heti tekemään iltatallia ja olin kotona ennen seitsemää.


4 kommenttia:

  1. ihanan mutanen kenttä , ja vielä melkein sulanut. Meilläkin on kenttä jo melkein sulanut ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no on kyl :D Toi kenttä on ihan lössö ja vetinen, etten jaksa edes yrittää tehdä mitään siinä. Ton jo lanais nyt, niin se kuivuis nopeemmin :D

      Poista