sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

lauantai humpat

Juu tosiaan, olin Lauantaina (eilen) tekemässä tallilla työt. Heräilin siinä kuudelta ja puol seitsemältä lähti kyyti tallille. Sillä aikaa kun hevoset jäi syömään kauroja, mä menin viemään ulos heinät. Olin nopea ja olin saanut jo sietsemältä vietyä hevoset ulos. Siivoilin karsinat ja tulin kotiin yhdeksältä. Päivällä en tehnyt oikeastaan mitään ja illalla menin Vilman kanssa takaisin tallille. Lähdin heti ratsastamaan Minnillä.

Minni meni ihan normaalisti niinkuin aina, jännittyneenä. Tehtiin käynnissä aika paljon ympyröitä, mutta ravia otin tällä kertaa vähemmän ja laukkaa en ollenkaan. Vilma otti vähän videoo, mutta kamera lagas koko ajan, niin se ei paljoa videoa saanut. Ratsastin minnillä vajaa puoli tuntia ja sen jälkeen alettiin tekemään heti iltatallia. Iltatalli saatiin valmiiksi kuudelta ja sieltä mä menin Ilonalle. Illalla käytiin juhlimassa Veskun ja Hannan synttäreitä. Kotiin tulin yhdentoista aikaan ja meninkin melkein heti nukkumaan. 


Mä ajattelin huomenna tehdä myday-postauksen kuvina, jos saan Vilman kameran lainaksi ja muistan kuvailla :D Sorry tällänen lyhyt postaus, mutta ei ollut mitään erikoista kerrottavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti