sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

kilpailuintoa

adsdhfdfh, hirvee kisainto !

Onneksi pääsen taas kisailemaan viikonpäästä maanantaina, kun KJR järjestää kuukson maneesilla estekilpailut. Siellä me viimevuonnakin aloitettiin Helkan kanssa kilpailukausi hyvin tuloksin ! Josko tänäkin vuonna menisi yhtä hyvin :) Harmiksi vain siellä oli vähän tyhmät luokat Helkalle, joten mennään pelkästään 50cm. Ei heti kauden ekoihin kisoihin viitsi mennä heittämään 70cm, jos olisi ollut 60cm niin sen olisi voinut mennä.

mun ja Raikulin ensimmäiset kisat !

Kunhan Minnikin saisi sen satulan, niin pääsisi senkin kanssa pikkuhiljaa menemään pikkukisoja ! Minnin kanssa olisi tavoitteena mennä parit koulukisat ja parit estekisat. Minnillä mulla on hirvee himo mennä johonkin kisoihin, koska se on alkanut pelittämään esteillä sekä koulussa ihmeen kivasti.

mun ja Hemmon ekat kisat :)

Saa nähdä mahtuuko mun valkoiset kisahousutkaan enää mulle, kun viimeeksi ollut jalassa lokakuussa eli kohta 5 kuukautta sitten :D Ja ne oli viimekisoissakin jo aika tiukat.. En mä uusiakaan kerkeä hommaamaan ennen kisoja, joten pakko tunkea jalkaan !

mun ja Helkan ekat kisat :D

Loppuun laitan mun ja Helkan yhden parhaimmista kisaradoista. Näihin kisoihin olen supertyytyväinen, ei olisi paremmin voinut mennä ! Ja nämähän kisat olivat tosiaan viime lokakuussa :D Oon katsonut ton radan varmaan 150 kertaa, koska Helka on niin sulonen ja mäkin ratsastan ihmeen siististi. Viimeinen este on vain vähän mielenkiintoinen, mutta Helka sentään meni yli ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti