tiistai 15. tammikuuta 2013

pirteä Erika, pirteä Minni :)

Tänään mulla on ollut taas reipas olo koko päivän! Heräsin kuudelta, söin, puin ja käväsin koneella ennenkuin lähdin tallille. Tallilla olin ennen kahdeksaa ja kun olin eilen vienyt jo aamuksi heinät valmiiksi, niin ei tarvinnut muuta kuin antaa kaurat ja viedä ulos hepsut. Karsinoiden siivouskin sujui tänään nopeasti, koska eilen ne olin niin hyvin siivonnut. Aamutallin jälkeen laitoin taas taakse iltatallin valmiiksi ja eteen heinät ja vedet poneille.

Vesku soitti mulle ja käytiin ajelemassa vähän ympäri Kouvolaa ja Iittiä. Vesku heitti mut Ilonalle ja käytin niitten koiran lenkillä, sekä jäin niille vähäksi aikaa ennenkuin lähdin takaisin tallille.

Tallille menin vasta kuuden aikoihin takasin ja lähdin heti juoksuttamaan Minniä liinassa. Minni oli tosi pirteenä jo alusta asti, eikä hirveästi tarvinnut käskeä eteenpäin. Kävelytin sitä tallin pihalla vähän aikaa ja siirryin kentälle ravailemaan ja laukkailemaan. Tehtiin aika paljon siirtymisiä ja Minni totteli melkein paremmin näin, kuin selästä! Yleensä laukannostot on ollut Minni vaikeita, mutta tänään se lähti heti pyynnöstä laukkaamaan, tietysti muutamien pukkien kera. Pari kertaa Minni yritti livistää ympyrältä pois ja jouduin juoksemaan naruin perässä, mutta muuten meni tosi hyvin ja olin tyytyväinen Minniin. Käytiin kävelemässä tallia ympäri loppuverryttelyiksi :)

Minnin kun olin saanut hoidettua, laitoin eteenkin kaurat ja hain hepat sisälle. Kävin vielä aamuksi laittamassa taas heinät valmiiksi ja kotona olin sopivasti, kun salkkarit alkoi! Huomenna taas herätys kuudelta ja pirteänä tallille tekemään työt! Voisin kehitellä teille jotain MyDay-postausta huomisesta ;)

Jottei tulisi täysin kuvaton postaus, niin Hemmosta ja musta kuva 2.3.2011, kun Jenna oli kuvaamassa ja ratsastamassa tokkolassa :) Kuski ainankin ilosena! Paras poni ♥ Ilona ja Viki taustalla !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti