maanantai 14. tammikuuta 2013

nyt mä muistan miksi en minnillä harrasta riimuilla ratsastusta..

Tänään mulla oli pitkästä aikaa reipas olo tallilla ! Heti aamulla jo, kun menin tekemään aamutallin olin pirteänä tallissa. Karsinoiden siivouksessa mulla meni yllättävän kauan, koska aloin putsaamaan niitä tarkkaan ja Eetun karsinan tyhjensin kokonaan. Kun mä olin saanut karsinat siivottua tein taakse kokonaan iltatallin valmiiksi ja eteen laitoin heinät, mutten kauroja. Vesku soitti mulle ja käytiin Paalupaikassa syömässä, kymen ravissa&ratsussa (sieltä mulle mukaan tarttui keltaiset heijastinbootsit) ja Kuusan robbarissa..

Jaalassa oltiin takasin kolmen aikoihin ja Ilona tulikin melkein heti tallille ja lähdin ratsastamaan Minnillä. Tarkoituksenani oli mennä kevyt treeni rauhallisesti ilman satulaa riimuilla.. No minni oli täysin toista mieltä ja laukasssa ja ravissa teki omia käännöksiä, kiihdytyksiä sun muita.. Oli kiva roikkua kyydissä mukana, kun ikinä ei tiennyt mihin suuntaan poni sinkoaa, enkä koko aikaa viitsisi repiä riimuista ettei ponia satu.. Viimeeksi menin kesällä kai riimuilla ja sekään ei koskaan päätynyt hyvin :d Ehkä mä tyydyn tällä hetkellä suitsiin !

kesä 2012 minnillä riimuilla.

Kun olin saanut Minnin purettua, annoin sille melassivettä ja porkkainoita, vein tarhaan takasin. Ilona lähti ja mä kiinnitin Munkille ruokakupin karsinaan, niin ei tarvitse ämpäreitä jättää karsinaan. Laitoin eteen kaurat, hain hevoset sisään ja vein ulos heinät valmiiksi aamua varten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti