maanantai 28. tammikuuta 2013

huoleton on hevoseton + VIDEOPOSTAUS FT. RIINA !

Miten pystyy ärsyttämään näääääääin paljon..? Mä oon nyt kahden viikon aikana joutunut joka ikinen päivä korjata niitten tarhoja.. Sähköistä ei ole yhtikäs mitään hyötyä, kun ne langat on mennyt miten sattuu ja se paimen on ihan huono.. En mä edes kerkiä viemään kaikkia hevosia aamuisin ulos, kun jo joku hevonen on mennyt tarhoista läpi johonkin toiseen tarhaan. Sit kun ne hevoset seikkailee siellä ihan miten sattuu. Ekan kerran kun katsoo ne on ekassa tarhassa ja kun katsoo uudelleen, ne ovat vaihtaneet viimeiseen tarhaan. Tarhoja on neljä vierekkäin ja niiden kaikkien langat on mennyt ihan miten sattuu.. Kaikenlisäks ne välillä menee shettisten tarhaan ja siellä Olli monottaa kaikia hevosia.

Tänään kun menin tekemään iltatallin, niin Ferdi ja Eetu oli karannut kokonaan tarhoista ja Vinskillä oli kaula ja toinen takajalka ihan veressä.. Yritäppä niitä nyt sit pelkästään vedellä putsata, kun kaikki haavanhoitotuotteet on loppunu/hävinnyt ??.... Tallin omistajakaan ei vastannut, kun sille yritin soittaa. Onneksi mun ei tarvitse pariin päivään tehdä töitä ! Ärgg, ärsyttää vaan niin suunnattomasti.. Mitä noitten hevosten kanssa tekee, että ne pysyis tarhoissa. Kyllä ne alkutalvella pysyi siellä ilman mitään ongelmia, nyt ne joka ikinen päivä sotkee kaikki langat ja karkailee toisten tarhaan tai kokonaan langoista ulos..

Nyt palataan tämän päivän hyviin asioihin ! Ratsastin Ossilla tänään ja siitä mulla on teille höpötysvideo, minkä äsken tein :D Oon aina niin tylsä ku kirjotan vaan, niin nyt vähän vaihtelua. Mitä pidätte tälläisestä?


Kun mä olin tänään saanut tehtyä aamutallin ja liikutettua Ossin, niin lähdin Riinalle. Olin siellä tänään ensimmäistä kertaa (mutta en varmasti viimeistä;)) ja tehtiinkin videopostaus!  Siitä tuli kyllä joo aika hieno ja upea. Ratsastettiin Ekana Rullella puoliksi ja sen jälkeen Patulla puoliksi. Rulle oli ihan superkiva<3 Tykästyin ihan hirveesti siihen poniin ja varmasti menen toistekin ratsastelemaan Rullella. Patukin oli ihan jees, vaikka virtaa sillä riitti paljon! Ei meinannu aina hanskassa pysyä, mutta kyllä me lopuksi pystyttiin jopa kävelemään pitkin ohjin. No, tuo alla oleva video kertoo enemmän !

russitamma Rulle

suokkitamma Patu

7 kommenttia:

  1. Kiva tuo höpöttelypätkä! (-: Ja oot niin pienen näkönen Patulle! Kiva postaus näin kokonaisuudessaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun tykkäsit :) No joo o, patu oli hirveen iso :D

      Poista
    2. Nii ja patulla kokoa ehkä 155cm :D mahan takii se näyttää viel isommalle..

      Poista
  2. Tosi kiva tuo höpöttelyvideo :)

    VastaaPoista
  3. Miks tolla russilla oli suojat?:D menitte kumminkin koulua ,enkä usko että niin paljon hivuttais et tarttis??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Rulle kuulemma aika paljon hivuttaa, mutta en sen tarkemmin osaa sanoa kun ei ole oma poni :)

      Poista