maanantai 17. joulukuuta 2012

munkki on pahis !

Tänään olin tekemässä tallilla aamutallin yksin ja minulla menikin aamutallin tekemisessä sellaiset 1,5 tuntia, kun yleensä menee puoli tuntia ?? Miten minulla niin kauan kesti, sitä en tiedä :o Siivoilin myös karsinoita, jonka jälkeen juoksutin Minniä liinassa noin puoli tuntia. Tein kentälle myös pikkuisen esteen, mitä Minni tuli pari kertaa ravissa kumpaakin suuntaa. Minni meni ihan kivasti ja kuunteli ääniapuja vaikka olikin hieman laiskanpulksa. Minnin purettua mummini tuli hakemaan ja menin kotiin.

Kotona en kerennyt kauaa olemaan, kun Vesku soitti että on tulossa. Lähdin siis hänen kyydillään Kouvolaan. Käytiin juomassa kahvia ja kaakaoa jossain kuppilassa ennenkuin Vesku heitti minut k-maatalouteen odottelemaan Ilonaa. Sieltä sitten lähdettiin kohti Veturia jouluostoksille ! Itselleni ostin tälläiset hassun väriset collarit kotikäyttöön hm:stä, vaaleanpunaisen onlyn paidan sekä raidallisen puseron hm:stä. Kuvia en ostoksista saa, sillä niistä tuli ihan huonolaatuisia, kun yritin ottaa :( Netistäkään en löytänyt. Jouluostoksiinkin meni paljon paljon rahaa, eikä loppujen lopuksi minulle jäänyt enään yhtään rahaa käteen, kun pääsimme veturista pois.. Kaikille en edes saanut ostettua vielä lahjoja, mutta ehkä minä puuttuville henkilöille jotain keksin :)

Olin Jaalassa kuuden aikaan ja menin vielä tekemään iltatallin. Se ei hirveän hyvin mennyt, sillä Munkki päätti heittäytyä ihan pelleksi ja juoksenteli ties missä.. Muuten kaikki sujui hyvin ja pääsin kotiin lämpimään ! Olin ihan märkä ja jäässä samaan aikaan, kun siellä lumipenkassa pyörin..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti