sunnuntai 16. joulukuuta 2012

"joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta"

Heipsan! Eilen (Lauantaina)  tein yksin kokopäivän työt, eli menin normaalisti tekemään aamutallin, siivosin karsinat yms. Minulla piti olla se valmennus Minnillä, mutta jouduin perumaan sen, koska minulla oli päivällä muita menoja. Aamutallin jälkeen lähdin tallilta ja palasin vasta illemmalla tekemään iltatallin.

Tänään menin taas tekemään aamutallin yksin. Jaalassa oli hirveän kova viima ja tuuli niin en laittanut hevosia ulos, vaan siivosin karsinat ja heitin heinää hepoille. Päivemmällä lähdettiin taluttamaan poneja (Munkki ja Olivia) joulumaahan. Olimme siellä 2-3 tuntia eikä siellä hirveästi ollut porukkaa. Kävimme Ilonan kanssa ostelemassa paljon arpoja, mutta minua ei arpaonni suosinut (tälläkään kertaa).. Illemmalla tehtiin kolmestaan minä, Ilona ja Vilma iltatalli.

Huomenna olisi suunitelmissa lähteä veturiin jouluostoksille Ilonan kanssa ja mahdollisesti ehkä ensi tai sitä seuraavalla viikolla tulee horzelta tilaamani paketti, johon upposi reilut 60e....

vuonna 2010 jouluostoksilla ft. Vesku, Roosa, minä ja Ilona :D (ps. laatu ♥)

Loppuun vielä pakko lisätä nrj aamupoikien joulubiisi. Ihan paras :'D<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti