torstai 20. joulukuuta 2012

Happy birthday to me !♥

Hihi, tänään on miun synttärit ja nyt on 16 vuotta elämää jo takana :o Hirveen nopeesti on aika mennyt! Teidän iloksi lisään vanhoja kuvia lapsuudestani, muutaman koulukuvan sekä muita minulle tärkeitä asioita.

Ristiäiseni. Kuvassa on muutama kummi, pappi, minä sylikummini sylissä sekä vanhempani.

minä leivon :) vuosi ????

peukaloinen vuosi 2001?

ykkösluokan koulukuva ?:D

Ykkösluokan koulukuva. Löydätkö minut :D?

Kakkosluoka (?) koulukuva. Sama paikka niinkui ykkösen kuvassa :D

en kommentoi.... :D

Juu... tota noin :D ensimmäiset kilpailuni !

Raikulin kanssa saamani pokaalit :)

Mun ruusukekokoelma.

osallistuimme kerran nou-hätä kilpailuun..

tein tän silloin ku Raikuli lähti.. ♥

Läpäisin enkun testin :D vuosi 2008..

Mun huoneen erästä nurkkausta koristaa Hemmo !♥

pari rippiruusua roikkuu huoneen katon rajassa.

sain tän nallen mun sylikummilta ku oli ihan pieni :)

hiihtokisat 2004

joku ihme tsydeemi koulussa :D 2004

Hemmomuki <3

ja Raikulimuki<3
 

6 kommenttia: