keskiviikko 31. lokakuuta 2012

syysloman loppu + blogi 1v

Syysloma loppui tosiaan ja maanantaina palasinkin koulun penkeille istumaan. Ei tuo koulunkäynti kyllä minun juttuni ole, mutta ehkä mä selviän kolme vuotta.... Onhan tätä lukuvuotta mennyt kohta jo muutama kuukausi ! Olisihan se hienoa kolmen vuoden päästä valmistautumaan lähihoitajaksi :p Mihin te olette suunnitelleet hakea ysin jälkeen tai missä kouluissa nytten olette ketkä ovat peruskoulusta päässeet :)? Ajattelin kolmantena vuotena erikoistua mielenterveys ja päihdepuolelle, se näillänäkymin kiinostaa eniten. Katsotaan parin vuoden päästä uudelleen !

Huomasin muuten eräs päivä kun katsoin vanhoja blogitekstejäni, niin olen kirjoittanut blogiini jo reilu vuoden ! Ensimmäinen postaus tuli lokakuun alussa ja nyt ollaan jo lokakuun lopussa. Ajattelin tehdä sen kunniaksi jonkin erikoispostauksen, mutta en tiedä minkä tekisin. Nyt te lukijat ja ei-lukijat saatte kertoa minkä erikoispostauksen teen sen kunniaksi ! Kommentteja siis tulemaan, millaisen postauksen te haluatte !


Olin maanantaina Annin kanssa Oravalassa ja Anni lupautui kuvailmenaan minua ja Hamia. Oli jo sen verran hämärää, ettei mitään laadukkaita kuvia tullut, mutta onpahan jotain uusia kuvia :) Hami meni ihan hyvin, vaikka virtaa sillä yritti olla. Alussa oli vähän keskittyminen hukassa, kun Pontus huuteli tarhasta. Saatiin kutienkin hyviä pätkiä mihin oli hyvä lopettaa :) Oravalasta menimme Annille ja juoksutettiin Annin shettiksiä vapaana kentälle. Eräs vuokraaja oli jättänyt kentälle yhden esteen niin hypytimme poneja vähän. Hyvin hyppäsivät !




Tiistaina olin tokkolassa ja lähdettiin Ilonan kanssa ratsastamaan Ripalla ja Minnillä pellolle. Mie menin Ripalla. Alkuun Ripa oli tosi rauhallinen ja hyväntuntuinen, mutta ravissa ja laukassa poni yritti lähteä kuskaamaan ja pari kertaa siinä onnistui.. :D Ripalla tänä talvena ensimmäistä kertaa pellolla, sen kyllä huomasi. Korvat hörössä yritti aina lähteä laukkailemaan peltoa ympäri ! Kyllä se loppua kohti hieman rauhottui, kun tajusi ettei aina mennä täysiä.

Moonan kanssa osataan !

3 kommenttia:

  1. Muuten mukavan selkeä ja hepoista löytyi hyvin tiedot, mutta Minä-sivun voisit vielä päivittää/tehdä loppuun (:

    VastaaPoista