tiistai 14. elokuuta 2012

Uusi koulu, uudet kujeet ;)

Heippa! Tänään alkoi koulu uudessa paikassa. Olen nyt siis tällä hetkellä opiskelemassa Kuusaalla sosiaali- ja terveysalalla lähihoitajaksi. Siitä en sitten vielä mihin sen jälkee menen. Luultavasti töihin. Ensimmäinen päivä koulussa sujui hyvin ja mukavasti, vaikuttaa ihan rennolta meiningiltä. Saatiin myös tämän ja ensiviikon lukkarit ja ei hyvältä näytä! On meillä pari _vähän_ lyhyempää päivää, mutta löytyy meiltä myös päiviä jolloin mennää, kasiin kouluun ja päästään puol 16.. Tai sitten mennään 9 ja päästään puol 17.. :o

© Iida Ruusunen, kiitos!

Ja koska meillä on niin pitkiä päiviä tulossa. jää myös heppailu paljon vähemmälle.. En ole kerinnyt nyt olemaan tallillakaan. Sunnuntaina olin kotona, hevoseton päivä ja Maanantaina olin kouvolassa kaupungilla shoppailemassa.

© Peppi-Emilia

Jos mä nyt tällä viikolla kerkiäisin käymään ainankin kerran tokkolassa ja kerran Helkailemassa. Ensiviikon Tiistaina, kun mulla on vähän lyhyempi päivä niin Sirkku tulee mun kanssa tokkolaan. Tähän alle lisään videon viimeviikon Maanantaista kun Sirkku oli viimeeksi tokkolassa. Laittakaa HD, kiitos :)! Kiitos Sirkulle videon tekemisestä vaikka se vähän myöhässä tulikin ;)


 Tämäkin on aika turha postaus, enkä usko että kovinkaan moni jaksa lukea tätä, mutta kunhan tulin tänne päivittelemään ja sen sellasita :) Muistakaa vastata oikealla olevaan kyselyyn! Se on todella tärkeää, sillä sen avulla voin ottaa huomioon mitä haluatte blogstani!

Onko tämä nyt parempi kun kuvat ovat isompia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti